Angelica

Allt och ingenting.

Allt det nya.

Kategori: Allmänt

Nytt försök..
 
Varför ska allt vara nytt och anorlunda... Man ska alltid börja om, om på det nya bättre. För mig funkar nog inte det så bra.. Så jag låter allt ligga kvar.
 

Men lite har hänt. Imorn 1/6-16 fyller jag 26(!!) år. Om jag ska vara ärlig så har jag inte känt någon ålderskris förut. Men det kan man ju säga att jag har nu. Iaf av någon form. Som vanligt så snurrar det på i huvudet. Men det är väl mer än vanligt.
 
Så eftersom det snurrar på som vanligt så tänkte jag att, varför inte börja skriva av mig igen!? Så jag gör ett litet försök..
 
Som sagt har hänt både kul och hjärtkrosande saker i livet.
2/1-13 fira jag och J 3 år tillsammans. Så efter vi tagit en lugn dag. Med dejt på max och bara vara ihop. Och passa på att föreviga oss 2 med ett hänglås på en bro i stan. Och efter så skulle vi till några vänner senare.
Men först skulle vi upp på utkiksålatsen och släppa iväg en rislampa. Men var inte det ända. Min underbara sambo som jag har. Börjar förklara hans kärleksförklaring. Och upp kommer en ring! OM jag blev chokad? Ja. Börja till och med gråta av allt. 
 
 
 
Resten kommer senare...
 

 
 
// Angelica
Kommentera inlägget här: